Doradca: Witaj w Orange! Ty: Witam Ty: ja mam kilka pytan odnosnie mojego ostatniego, ktore zostalo zamkniete nie wiem dlaczego Ty: ostatniego zgloszenia * Doradca: Proszę o podanie nr zgłoszenia i na kogo jest zarejestrowana usługa Ty: XXXXXXX Ty: XXXXXXXXXXXXX Ty: Byla taka sytuacja, ze pojawil sie u mnie technik, ktory nie byl z mojego rejonu. Mimo to wyslano go. Doradca: Problem dalej występuje? Ty: Zabezpieczyl on skrzynke tymczasowo i obiecal, ze pojawia sie u mnie technicy po Nowym Roku. Ty: Mimo to zgloszenie zostalo zamkniete. Doradca: Przekażę Pańską sprawę do techników żeby wymienili słup rozdzielczy Ty: Moze mi pan powiediec czy jest tam jakis dopisek? Ty: widzi pan jego stan? Ty: zdjecie w zgloszeniu Doradca: Napisali że jest do wymiany słupek. Aby go wymienić potrzebują nowego zlecenia Doradca: I takie zlecenie przygotuję Doradca: Nie widzę zdjęcia, nie mam do tego wglądu tylko technicy Ty: Prosze pana to ja mam o tym wiedziec, ze kolejne zlecenie jest wymagane? Nikt do mnie nie dzwonil. Doradca: Tel. XXXXXXXXXXXXXX aktualny do kontaktu? Ty: Podaje komorke a kontakt i tak zawsze idzie na domowy. Ty: ale niech pan komorke wpisze Doradca: Proszę chwilę zaczekać, przygotuję zlecenie dla monterów Ty: Czyli jak ja bym do Pana teraz nie napisal to z niczym by nie ruszyli tak? Doradca: Tego nie wiem. Może mają jakąś listę zleceń u kierownika. Ale ja dla pewności wolę im takie zlecenie oficjalnie przekazać Ty: Bardzo prosze. Ty: Jakie terminy? Ile czasu maja na wymiane? Ty: Jeszcze jedna prosba. Czy moze pan dopisac zresetowanie systemu DLM dla mojej linii po zakonczonej wymianie? Ty: Stan skrzynki wplywa negatywnie na moja jakosc internetu Ty: Musze to zglaszac gdzies w innym miejscu? Doradca: Maksymalnie do 48h będzie to zrobione. Również zresetowany DLM Ty: Reset DLM to standardowa procedura przy tego typu wymianie? Doradca: Przy wymianie słupka lub poprawie styków robi się reset DLMa tak, aby łącze "przyuczyło się" nowej prędkości internetu Ty: Trzymam Pana za slowo. Doradca: Bo wiadomo że parametry elektryczne łącza ulegają poprawie Ty: Prosze Pana ja juz sie nauczylem, ze w waszej firmie to nic nie wiadomo. Ty: Wystawil Pan to zgloszenie? Doradca: Nr zgłoszenia XXXXXXXXXXXXX Ty: W takim razie to juz wszystko. Bardzo dziekuje za pomoc. Pozdrawiam Doradca: Proszę bardzo. Doradca: Dobrej nocy