Rezultat naprawy Farbar Recovery Scan Tool (x64) Wersja: 07.02.2018 01 Uruchomiony przez janm (08-02-2018 11:02:45) Run:2 Uruchomiony z C:\Users\janm.dom\Downloads Załadowane profile: janm & MSSQL$TEST (Dostępne profile: defaultuser0 & JanM & janm & da_janm & MSSQL$TEST) Tryb startu: Normal ============================================== fixlist - zawartość: ***************** CloseProcesses: CreateRestorePoint: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Avidemux (64 bits)\VS Proxy GUI 2.7.lnk C:\Users\janm.dom\Documents\NiceLabel\NiceLabel 2017.lnk C:\Users\janm.dom\Desktop\strony\z dnia 20 listopada 2017\www.dom.krakow.pl jeszcze na hp\x\Zakupy (pliki) (Z) — skrót (2).lnk C:\Users\janm.dom\Desktop\strony\z dnia 20 listopada 2017\www.dom.krakow.pl jeszcze na hp\x\Zakupy (pliki) (Z) — skrót (3).lnk C:\Users\janm.dom\Desktop\strony\z dnia 20 listopada 2017\www.dom.krakow.pl jeszcze na hp\x\Zakupy (pliki) (Z) — skrót (4).lnk C:\Users\janm.dom\Desktop\strony\z dnia 20 listopada 2017\www.dom.krakow.pl jeszcze na hp\x\Zakupy (pliki) (Z) — skrót.lnk C:\Users\janm.dom\Desktop\dom\excel\czytniki.xlsx — skrót.lnk ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Brak pliku Task: {F096C2DD-EFF7-4DF2-A343-31C5B926BB41} - System32\Tasks\{0EC5ECB4-FF6F-40C1-ADE7-5E9049D84C42} => C:\WINDOWS\system32\pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\Jasc Software Inc\Paint Shop Pro 7\psp.exe" -d "C:\Program Files (x86)\Jasc Software Inc\Paint Shop Pro 7\" GroupPolicy: Ograniczenia <==== UWAGA EmptyTemp: ***************** Procesy zostały pomyślnie zamknięte. Punkt przywracania został pomyślnie utworzony. "C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Avidemux (64 bits)\VS Proxy GUI 2.7.lnk" => nie znaleziono C:\Users\janm.dom\Documents\NiceLabel\NiceLabel 2017.lnk => pomyślnie przeniesiono "C:\Users\janm.dom\Desktop\strony\z dnia 20 listopada 2017\www.dom.krakow.pl jeszcze na hp\x\Zakupy (pliki) (Z) — skrót (2).lnk" => nie znaleziono "C:\Users\janm.dom\Desktop\strony\z dnia 20 listopada 2017\www.dom.krakow.pl jeszcze na hp\x\Zakupy (pliki) (Z) — skrót (3).lnk" => nie znaleziono "C:\Users\janm.dom\Desktop\strony\z dnia 20 listopada 2017\www.dom.krakow.pl jeszcze na hp\x\Zakupy (pliki) (Z) — skrót (4).lnk" => nie znaleziono "C:\Users\janm.dom\Desktop\strony\z dnia 20 listopada 2017\www.dom.krakow.pl jeszcze na hp\x\Zakupy (pliki) (Z) — skrót.lnk" => nie znaleziono "C:\Users\janm.dom\Desktop\dom\excel\czytniki.xlsx — skrót.lnk" => nie znaleziono HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\igfxcui => klucz nie znaleziono HKLM\Software\Classes\CLSID\{3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => klucz nie znaleziono "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{F096C2DD-EFF7-4DF2-A343-31C5B926BB41}" => pomyślnie usunięto HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{F096C2DD-EFF7-4DF2-A343-31C5B926BB41} => klucz nie znaleziono "C:\WINDOWS\System32\Tasks\{0EC5ECB4-FF6F-40C1-ADE7-5E9049D84C42}" => nie znaleziono HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{0EC5ECB4-FF6F-40C1-ADE7-5E9049D84C42} => klucz nie znaleziono "C:\WINDOWS\system32\GroupPolicy\Machine" => nie znaleziono =========== EmptyTemp: ========== BITS transfer queue => 9461760 B DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 11751478 B Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B Windows/system/drivers => 10082 B Edge => 0 B Chrome => 0 B Firefox => 15716400 B Opera => 0 B Temp, IE cache, history, cookies, recent: Default => 0 B Users => 0 B ProgramData => 0 B Public => 0 B systemprofile => 0 B systemprofile32 => 0 B LocalService => 826 B NetworkService => 0 B defaultuser0 => 0 B JanM => 0 B janm.dom => 37680 B da_janm => 0 B MSSQLFDLauncher$STREAMLINENX => 0 B MSSQLLaunchpad$STREAMLINENX => 0 B ReportServer$STREAMLINENX => 0 B MSSQL$ENOVA => 0 B MSSQL$STREAMLINENX => 0 B MSSQL$TEST => 0 B SQLTELEMETRY$STREAMLINENX => 0 B RecycleBin => 0 B EmptyTemp: => 35.3 MB danych tymczasowych Usunięto. ================================ System wymagał restartu. ==== Koniec Fixlog 11:03:06 ====