Rezultat naprawy Farbar Recovery Scan Tool (x64) Wersja: 17.01.2018 01 Uruchomiony przez Zod (21-01-2018 10:51:41) Run:1 Uruchomiony z D:\Pobrane Załadowane profile: Zod (Dostępne profile: Zod) Tryb startu: Normal ============================================== fixlist - zawartość: ***************** CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGA GroupPolicy: Ograniczenia <==== UWAGA HKU\S-1-5-21-262468516-1371124315-1426830773-1001\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia <==== UWAGA U4 DiagTrack; Brak ImagePath U4 TimeBroker; Brak ImagePath CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-262468516-1371124315-1426830773-1001_Classes\CLSID\{1BF42E4C-4AF4-4CFD-A1A0-CF2960B8F63E}\InprocServer32 -> C:\Users\Zod\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.7076.1026\amd64\FileSyncShell64.dll => Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-262468516-1371124315-1426830773-1001_Classes\CLSID\{7AFDFDDB-F914-11E4-8377-6C3BE50D980C}\InprocServer32 -> C:\Users\Zod\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.7076.1026\amd64\FileSyncShell64.dll => Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-262468516-1371124315-1426830773-1001_Classes\CLSID\{82CA8DE3-01AD-4CEA-9D75-BE4C51810A9E}\InprocServer32 -> C:\Users\Zod\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.7076.1026\amd64\FileSyncShell64.dll => Brak pliku ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Brak pliku Hosts: EmptyTemp: ***************** Procesy zostały pomyślnie zamknięte. Punkt przywracania został pomyślnie utworzony. "HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender" => pomyślnie usunięto C:\WINDOWS\system32\GroupPolicy\Machine => pomyślnie przeniesiono C:\WINDOWS\system32\GroupPolicy\GPT.ini => pomyślnie przeniesiono C:\WINDOWS\SysWOW64\GroupPolicy\GPT.ini => pomyślnie przeniesiono "HKU\S-1-5-21-262468516-1371124315-1426830773-1001\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer" => pomyślnie usunięto "HKLM\System\CurrentControlSet\Services\DiagTrack" => pomyślnie usunięto DiagTrack => serwis pomyślnie usunięto "HKLM\System\CurrentControlSet\Services\TimeBroker" => pomyślnie usunięto TimeBroker => serwis pomyślnie usunięto "HKU\S-1-5-21-262468516-1371124315-1426830773-1001_Classes\CLSID\{1BF42E4C-4AF4-4CFD-A1A0-CF2960B8F63E}" => pomyślnie usunięto "HKU\S-1-5-21-262468516-1371124315-1426830773-1001_Classes\CLSID\{7AFDFDDB-F914-11E4-8377-6C3BE50D980C}" => pomyślnie usunięto "HKU\S-1-5-21-262468516-1371124315-1426830773-1001_Classes\CLSID\{82CA8DE3-01AD-4CEA-9D75-BE4C51810A9E}" => pomyślnie usunięto "HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\igfxcui" => pomyślnie usunięto HKLM\Software\Classes\CLSID\{3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => klucz nie znaleziono C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts => pomyślnie przeniesiono Hosts pomyślnie przywrócono. =========== EmptyTemp: ========== BITS transfer queue => 7888896 B DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 8616107 B Java, Flash, Steam htmlcache => 89464812 B Windows/system/drivers => 16886140 B Edge => 1451302 B Chrome => 0 B Firefox => 45304385 B Opera => 0 B Temp, IE cache, history, cookies, recent: Default => 6656 B Users => 0 B ProgramData => 0 B Public => 0 B systemprofile => 3295850 B systemprofile32 => 0 B LocalService => 6626 B NetworkService => 0 B Zod => 53036807 B RecycleBin => 0 B EmptyTemp: => 215.5 MB danych tymczasowych Usunięto. ================================ System wymagał restartu. ==== Koniec Fixlog 10:52:01 ====