Witam
Miałem zainfekowany komputer, przez co nie mogłem podłączyć się do internetu. Po połączeniu do sieci wifi karta sieciowa nie dostawała prawidłowego adresu ip, miała adres typu "169.254. ...", przy nazwie sieci cały czas był "ograniczony dostęp". Nie mogłem uruchomić usługi "klient DHCP", najpierw był błąd "odmowa dostępu", po zmianie uprawnień w rejestrze, przy próbie uruchomienia tej usługi wyskakiwał komunikat: "Błąd 2: Nie można odnaleźć określonego pliku".
Z innego komputera z takim samym systemem przegrałem pliki: dhcpcore.dll, dhcpcore6.dll, dhcpcsvc.dll, dhcpcsvc6.dll, dhcpsapi.dll, netbt.sys i importowałem klucze: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Dhcp i HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\NetBT. Po tej operacji usługa klient DHCP uruchamia się, karta sieciowa dostaje prawidłowy adres ip, w centrum sieci i udostępniania wszystko wygląda ok jakby był internet, jednak ani internetu ani sieci lokalnej wciąż nie ma. Próbowałem użyć komend sfc /scannow, netsh reset, flushdns itp.
System Windows 7 Professional 64 bit.
Zamieszczam logi z FRST, GMER i Malwarebytes Anti-Malware, który uruchomiłem jako pierwszy żeby pozbyć się infekcji.
Proszę o pomoc, bo już nie wiem czego jeszcze mogę spróbować... Chciałbym uniknąć stawiania systemu na nowo.
Addition.txt
FRST.txt
gmer.txt
Shortcut.txt
mbam.txt