Skocz do zawartości

Witamy na forum Fixitpc.pl
Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się - w przeciwnym wypadku zarejestruj konto. Rejestracja jest darmowa, prosta i umożliwia pełny dostęp do funkcji forum.
Zdjęcie

V9 usuwanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1
Bajdek

Bajdek

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów
Witam, podczas instalacji programy FormatFactory przypadkowo zaisntalowałem adware który uruchamia wyszukiwarke V9. Teraz przy każdym uruchomieniu FF czu IE uruchamia mi się ta strona jako startowa. Odinstalowanie w panelu usuwania programów nic nie pomogło. Załączam log z OTL.
Pozdrawiam

Załączone pliki

  • Załączony plik  OTL.Txt   396.4 KB   160 Ilość pobrań
  • Załączony plik  Extras.Txt   41.01 KB   66 Ilość pobrań


#2
switch48

switch48

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 335 postów
  • Skąd:Mazury [Arys]
Dla FF > Narzędzia > Opcje > Ogólne > Strona startowa: wytnij V9 a wprowadź adres swojej.
Dla MIE > Narzędzia > Opcje internetowe > Strona główna : wytnij V9 i wprowadź adres swojej.
Po restarcie przeglądarek nie powinno już być V9.
:)

Postulat Hornera: "Doświadczenie zmienia się proporcjonalnie do zrujnowanego sprzętu."
Windows 7 HPx64 SP1/Windows 7 Ultimate x86 SP1/Ubuntu 12.04 LTS; Mozilla Firefox 26.0/Opera 12.16, KIS 2014 14.0.0.4651(f) + IObit Malware Fighter v.2.2 Pro

 

 


#3
Landuss

Landuss

    Moderator

  • Moderatorzy
  • 7315 postów
  • Skąd:okolice Krakowa
@switch48 zasady działu radzę poczytać. I tutaj jest więcej do usuwania i nie tylko v9.

@Bajdek

1. Wejdź w panel usuwania programów i odinstaluj te pozycje - Browsers Protector / Programa de Desinstalação para Página Inicial V9

2. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

:Files
C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\v9.xml
C:\Documents and Settings\Bajdek\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\autwa98f.default\searchplugins\askcom.xml
C:\Documents and Settings\Bajdek\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\autwa98f.default\extensions\{e9df9360-97f8-4690-afe6-996c80790da4}

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Default_Page_URL"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="about:blank"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search]
"CustomizeSearch"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search]
"SearchAssistant"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{DEEAE9A5-333F-4EF6-8020-23BF03842E36}"
[HKEY_USERS\S-1-5-21-436374069-57989841-1644491937-1003\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Default_Page_URL"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-21-436374069-57989841-1644491937-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{DEEAE9A5-333F-4EF6-8020-23BF03842E36}"
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-436374069-57989841-1644491937-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}]
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-436374069-57989841-1644491937-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86}]
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-436374069-57989841-1644491937-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{CC5099EF-A362-403C-BE4A-4DC1F4D0C702}]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\StartMenuInternet\IEXPLORE.EXE\shell\open\command]
""="C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\StartMenuInternet\FIREFOX.EXE\shell\open\command]
""="C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe"


:OTL
FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "v9"
FF - prefs.js..browser.search.order.1: "v9"
FF - prefs.js..browser.startup.homepage: "http://www.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=fft"

:Commands
[emptytemp]


Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

3. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL oraz z AdwCleaner z opcji Search.

#4
Bajdek

Bajdek

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów
Dziękuje za szybką odpowiedż.

Załączone pliki



#5
Landuss

Landuss

    Moderator

  • Moderatorzy
  • 7315 postów
  • Skąd:okolice Krakowa
Wszystko zostało poprawnie wykonane i problem powinien zniknąć. Standard na koniec:

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

3. Zaktualizuj Jave do najnowszej wersji - KLIK




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych