Skocz do zawartości

Problem z internetem - spowolnienie działania


Rekomendowane odpowiedzi

Witaj Picasso mam taki problem. Otóż brat mój ściągnął pełno gier z różnych stron i w kilku powyskakiwały wirusy. Wszystko usunąłem (gry) ale od tego momentu tj. od dziś rano internet chodzi mi bardzo ale to bardzo powoli. Tak jakby wirusy został i może hm zjadały zasoby ? Nie znam się na tym ale wpisując cmd/netstat to linijek z aktywnymi portami jest z 30 jak nie więcej. Aż tyle to chyba być nie powinno. Miałem przed chwilą nawet taki problem, że nie mogłem linku potwierdzić bo interia wczytała mi się z samymi literkami na białym tle. Bardzo proszę o sprawdzenie co on narobił.

 

Dziękuję bardzo za okazany czas i chęci.

Extras.Txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Pokaż co i w czym pokazywało owe wirusy. W logach nie widać nic związanego z infekcją. Dla świętego spokoju zrób sobie jeszcze skan przez Kaspersky TDSSKiller, przypuszczalnie pokaże się tam jako zablokowany sterownik dtsoftbus01 (od DAEMON Tools) i tego nie ruszaj przyznając akcję Skip.

 

 

d dziś rano internet chodzi mi bardzo ale to bardzo powoli. (...) Miałem przed chwilą nawet taki problem, że nie mogłem linku potwierdzić bo interia wczytała mi się z samymi literkami na białym tle.

 

Nie jestem przekonana czy to jest problem infekcji. Równie dobrze podejrzanym może być AVG Internet Security. Wstępnie wykonaj test (acz, to nie jest tak do końca wiarygodne sprawdzanie) jak się zachowuje sieć, jeśli wyłączysz wszystkie osłony rezydentne AVG + zresetujesz system.

 

 

Nie znam się na tym ale wpisując cmd/netstat to linijek z aktywnymi portami jest z 30 jak nie więcej. Aż tyle to chyba być nie powinno.

 

Czy podczas tego sprawdzania jest otworzona przeglądarka?

 

Dodatkowa uwaga: odinstaluj zbędny Akamai NetSession Interface. On także może bruździć, dla porównania temat z forum: KLIK.

 

 

 

.