Skocz do zawartości

Infekcja nimnul i dropper script generic


Rekomendowane odpowiedzi

jestem laikiem więc ciężko mi dokładnie opisać na czym polega mój problem..

wiem na pewno że komputer jest zainfekowany nimnulem i dropperem. (walczyłem z nimi kasperskym przez ostatnie kilkadziesiąt godzin - log w załączniku)

2 sprawa to zauważone przez gajedana z forum idg wpisy w logu OTL.

O20 - HKLM Winlogon: UserInit - (F:\Program Files\gwuevbhs\odmqgenj.exe) - F:\Program Files\gwuevbhs\odmqgenj.exe File not found

[2011-03-12 00:08:54 | 000,171,417 | ---- | C] (Daniel Pistelli) -- F:\WINDOWS\Explorermgr.exe

[2011-03-12 00:08:22 | 000,171,417 | ---- | C] (Daniel Pistelli) -- F:\WINDOWS\System32\NOTEPADmgr.exe

[2011-03-12 00:04:20 | 000,000,000 | ---D | C] -- F:\Program Files\gwuevbhs

z którymi probowaliśmy walczyć za pomocą Avengera i L2mfix'a - bez skutku

 

3 sprawa która mnie niepokoi to fake'owe procesy w menedżerze zadań ktore zauważyłem - chodzi o operę i iexplorer - czasami pojawiają się nawet 3 kopie opery i 2 ie choć nie mam włączonego ani jednego ani drugiego

 

 

temat powadzony był wcześniej tu

 

ps. probowałem użyć bootowalnej płytki z kasperskym ale niestety cały czas krzyczy że baza danych jest uszkodzona. nie pomaga ani aktualizacja ani jej cofanie. Próbowałem też płytki G data ale ta niestety również odmówiła współpracy.

ps2. istnieje jeszcze pewien poboczny problem. w trakcie skanowania folder z kwarantanną kasperskiego zaczął przybierać tak monstrualne rozmiary (ok14gb) że zaczęło brakować miejsca na partycji systemowej. da się coś z tym faktem zrobić?

 

z góry dzięki za pomoc

 

najnowsze logi

KAV - http://www.voila.pl/045/3uqix/ - niestety nie udało mi sie wrzucić tego na wklej.org

GMER - http://wklej.org/id/493434/

 

niestety logi robione w trakcie działania jakiegoś emulatora.. albo acohol albo magic disc ani jeden ani drugi nie daje sie usunąć.

OTL.Txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza