Skocz do zawartości

powolne działanie przeglądarki - wolno otwierane strony


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

od jakiegoś czasu moja przeglądarka chrom bardzo wolno działa. każda strona bardzo długo się otwiera, naprawdę trochę to trwa. 

Przeskanowałem komputer programami CCleaner 5.29 i adwcleaner 6.045.

Odinstalowałem przeglądarkę i na nowo zainstalowałem, zrobiłem również restart ustawień. 

 

Polepszyło się, - strony otwierają się lepiej, ale to nie to co było wcześniej - nadal są widoczne spowolnienia.

 

W załączniki pliki z logami  OTL, FRST oraz GMER i zdjęcie pliku ponieważ nie udało się wszystkich opcji jak w instrukcji zaptaszkować :(

 

Jak można to proszę o sprawdzenie czy wszystko jest w prządku. 

Jeżeli coś nie tak i będzie trzeba coś usuwać to proszę napisać krok po kroku co i jak ponieważ kompletnie się na tym nie znam :(

 

Dziękuję z góry za pomoc :)

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

post-19260-0-19310000-1494173026_thumb.png

gmer.txt

Edytowane przez Miszel03
OTL wywalam - stary program. Czekamy na Miszela.
Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W systemie brak oznak infekcji. Spróbuj odinstalować AVG i poobserwuj czy to da jakieś rezultaty.
 
Temat przenoszę do działu Windows 7.
 
1. Przez panel sterowania odinstaluj i przeczytaj sugestię:

  • Sponsorzy instalacyjni / Zbędniki: McAfee Security Scan Plus.
  • Sugeruję pobrać inny klient torrent (np. qBittorent), gdyż w systemie widać reklamotwórczy uTorrent, ten wg mnie nadaje się do deinstalacji.  

2. Otwórz Notatnik w nim wklej:
 
Otwórz Notatnik w nim wklej:
 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} =>  -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} =>  -> Brak pliku
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = 
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = 
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = 
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = 
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = 
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = 
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = 
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = 
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = 
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = 
S3 cpuz136; \??\C:\Windows\TEMP\cpuz136\cpuz136_x64.sys [X]
S3 GPUZ; \??\C:\Windows\TEMP\GPUZ.sys [X]
S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]
S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
Task: {20943EAC-2C6D-48D4-A6AF-D07DE9B3E83E} - System32\Tasks\LUKASZChicleBouzoukiV2 => Rundll32.exe RechercheWintergreen.dll,main 7 1 AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:1CE11B51 [314]
EmptyTemp:
 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.


Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

3. Ze strony tego działu to tyle. Nie musisz dostarczać już żadnych nowych logów ani raportu wynikowego.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...