Skocz do zawartości

Windows 7 nie zamyka się po instalce Comodo IS


Rekomendowane odpowiedzi

..wiem że był podobny temat nie zamykania się Windowsa, ale jest zamknięty, więc podpiąć się nie mogę.

 

Może ktoś pomoże dlaczego nie zamyka się win7 po zainstalowaniu Comodo IS. Instalowane było kilka wersji comodo. Za każdym razem jest to samo. Windows się nie zamyka. Przy wyższych wersjach włącza się menadżer diagnostyki comodo bo nie może on wystartować ale tez nie można zamknąć Windowsa. Wcześniej Windows był aktualizowany z instalki bo coś było wycięte. Teraz chodzi dobrze ale problem jest z comodo. Bez comodo nic się nie dzieje. Chciałem tez uniknąć wstawek typu " zainstaluj co innego". Chcę zbadać problem i może ktoś pomoże. Przy innych wersjach comodo przeważnie win7 się nie zamyka. Może w logach coś będzie widać ale nie znam się na tym.
 
 
Na innym forum próbowali mi pomóc z logami przez OTL i FRST ale temat zamarzł i od kilkunastu dni nikt się nie odzywa. Pewnie skończyły sie pomysły.
 
Obecnie comodo jest zainstalowany i bez zmian. System się nie zamyka.
Załączam logi.

FRST.txt

Addition.txt

GMER.txt

Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
  • 2 tygodnie później...

Skoro tam już pomoc nie ma to poproszę o nowy zestaw raportów FRST wygenerowany najnowszą wersją FRST.

 

GMER możesz sobie odpuścić.

 nowe logi.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

no dobra... poradziłem sobie sam!!! Nikt się nie rwał przez kilka tygodni do pomocy...

Odinstalowałem Comodo i przeinstalowałem system w opcji uaktualnienia. Potem zainstalowałem Comodo i wszystko działa. widocznie nie można robić instalki Windowsa z zainstalowanym Comodo. Pewnie jest problem z przenoszeniem plików Comodo przez Windows.

sprawdza się tu powiedzenie... chcesz liczyć to licz na siebie...

Do zamknięcia. .