Skocz do zawartości

Problem kompozycje/aero Windows 7


Brojacz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, otóż wczoraj przeprowadzałem skan w malwarebytes anti wirus. Zeskanowało mi 3500 uszkodzonych plików i przeniesiono do kwarantanny , pliki usunąłem w kwaratannie. Potem pobawiłem się programem odkurzacz i też kilka nie potrzebnych pierdół wysprzątał mi. Po restarcie laptopa pojawił się problem ponieważ mam wszystkie funkcje aero wyłączone na szaro :

560c0e39f2.jpg

 

 

Oczywiście klikłem Rozwiązywanie problemów z auero i przeżroczystością czy jakoś tak pojawił się komunikat:

 

 

5616337c56.jpg

 

 

Gdy próbuje uruchomić kompozycję i klikam "uruchom" wyświetla mi się taki komunikat:

 

 

56235e0932.jpg

 

 

 

 

 

Byłbym wdzięczny za każdą pomoc ponieważ nie mam już pojęcia co dalej robić... ;3 Jedynie co w moim rękach to zakupienie nowego Windowsa i wgranie od nowa wszystko ... ale może ktoś z was wie jak to naprawić.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Brojacz

 

Problem powoduję zarażona przez adware usługa. Przykład z forum: KLIK. Do tego dochodzą jeszcze inne modyfikacje np.: podmiana ścieżki uruchomienia Google Chrome na szkodliwą prefabrykowaną.

 

1. Otwórz Notatnik w nim wklej:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
C:\Program Files (x86)\Easthas
FirewallRules: [{63F16A48-95DB-401C-9A8C-F5A647C5C84E}] => C:\Program Files (x86)\Easthas\Application\chrome.exe
HKLM\...\Policies\Explorer: [EnableShellExecuteHooks] 1
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} =>  Brak pliku
GroupPolicy: Ograniczenia - Chrome
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = 
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = 
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = 
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = 
HKU\S-1-5-21-2969896548-308945159-3511119151-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = 
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
CHR HomePage: Default -> hxxp://www.nicesearches.com?type=hp&ts=1472447001&from=c1980826&uid=wdcxwd6400bpvt-75hxzt3_wd-wxr1a810262702627&z=461f51ca2199f4f3386f5c6gbzemfo3z2z7m6ece4g
CHR StartupUrls: Default -> "hxxp://www.nicesearches.com?type=hp&ts=1472447001&from=c1980826&uid=wdcxwd6400bpvt-75hxzt3_wd-wxr1a810262702627&z=461f51ca2199f4f3386f5c6gbzemfo3z2z7m6ece4g"
CHR DefaultSearchURL: Default -> hxxp://www.nicesearches.com/search.php?type=ds&ts=1472447001&from=c1980826&uid=wdcxwd6400bpvt-75hxzt3_wd-wxr1a810262702627&z=461f51ca2199f4f3386f5c6gbzemfo3z2z7m6ece4g&q={searchTerms}
CHR DefaultSearchKeyword: Default -> nice
S2 Themes; C:\Windows\system32\themeservice.dll [44544 2009-07-14] (Microsoft Corporation) [DependOnService: iThemes5]
S3 aswHdsKe; \??\C:\Windows\system32\drivers\aswHdsKe.sys [X]
U0 aswVmm; Brak ImagePath
S3 X6va063; \??\C:\Windows\SysWOW64\Drivers\X6va063 [X]
Task: {17303062-0492-4201-8615-5DD70EEFCE76} - Brak ścieżki do pliku
Task: {C93F5B50-4539-462E-B6D9-095E5CA086C1} - Brak ścieżki do pliku
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:56E2E879 [118]
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\GameExplorer\{7DFDE4CA-5AE3-426E-AF54-95F364A2AEED}\PlayTasks\0\The Sims™ 3 Studenckie życie.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\GameExplorer\{7DFDE4CA-5AE3-426E-AF54-95F364A2AEED}\PlayTasks\1\Przeczytaj.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\GameExplorer\{7DFDE4CA-5AE3-426E-AF54-95F364A2AEED}\PlayTasks\2\Umowa Użytkownika.lnk
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\GameExplorer\{7DFDE4CA-5AE3-426E-AF54-95F364A2AEED}\PlayTasks\3\Centrum Pomocy.lnk
Reg: reg query HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Themes /s
Hosts:
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.
 
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.
 
2. Wyczyść Google Chrome:
  • Zresetuj synchronizację (o ile włączona): KLIK.
  • Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Resetowanie ustawień. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
  • Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Szukaj > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy wszystko z wyjątkiem Google.
  • Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz.
  • Ustaw przeglądarkę Google Chrome jako domyślną.

3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), wraz z Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt (raport wynikowy).

 

4. Napisz czy problem ustąpił. 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...