Skocz do zawartości

Okna dialogowe RunDLL - "Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku (...)"


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

Od przeszło tygodnia mój tata ma problem z dwoma komunikatami błędu, które pojawiają się tuż po zalogowaniu i mimo cierpliwego klikania "OK" odnawiają się średnio co 2-4 min.

[Run DLL] Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku C:\Users\HP\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\ytqrytcb.dll
Nie można odnaleźć określonego modułu.

Drugi komunikat różni się jedynie ścieżką: C:\Users\HP\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\dqnfxcrs.dll.
Oba uruchamiają się jednocześnie, nigdy osobno.

Brak poszlak co do genezy problemu, niestety. 

Bardzo proszę o pomoc. Załączam logi FRST i GMER.
 

Addition.txt

FRST.txt

GMER.txt

Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Błędy generują szkodliwe zadania w Harmonogramie zadań. Działania do przeprowadzenia:

 

1. Odinstaluj starą wersję Adobe Flash Player 18 NPAPI. NPAPI to edycja dla Firefox i jego pochodnych. Firefox tu nie występuje.

 

2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
Task: {162228E7-D31E-4CAA-B96F-697E0C8DE4D0} - System32\Tasks\hgrffad => Rundll32.exe "C:\Users\HP\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\dqnfxcrs.dll", mnpeivsv:1001 
Task: {2A4E2B35-D33A-4F87-9D71-659595E96340} - System32\Tasks\deedeb => Rundll32.exe "C:\Users\HP\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\ytqrytcb.dll", ixkxtxiv:1001 
Task: C:\Windows\Tasks\afeagadv.job => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe C:\Users\HP\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\ytqrytcb.dll 
Task: C:\Windows\Tasks\bxjlwy.job => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe C:\Users\HP\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\ytqrytcb.dll 
Task: C:\Windows\Tasks\deedeb.job => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe C:\Users\HP\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\ytqrytcb.dll 
Task: C:\Windows\Tasks\hgrffad.job => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe C:\Users\HP\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\dqnfxcrs.dll 
Task: C:\Windows\Tasks\jigiqz.job => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe C:\Users\HP\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\dqnfxcrs.dll 
Task: C:\Windows\Tasks\kqedxwn.job => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe C:\Users\HP\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\ytqrytcb.dll 
Task: C:\Windows\Tasks\lzitiaqq.job => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe C:\Users\HP\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\ytqrytcb.dll 
Task: C:\Windows\Tasks\mefdynwnf.job => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe C:\Users\HP\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\dqnfxcrs.dll 
Task: C:\Windows\Tasks\ugmsjhld.job => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe C:\Users\HP\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\dqnfxcrs.dll 
Task: C:\Windows\Tasks\xywyfzcev.job => C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe C:\Users\HP\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\dqnfxcrs.dll 
Winlogon\Notify\ScCertProp: wlnotify.dll [X]
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => Brak pliku
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\PDFCreator\Licenses
C:\Users\HP\AppData\Roaming\cookies.sqlite
C:\Users\HP\Documents\Stare dokumenty\Skrót do cennik 1JS60.pdf.lnk
C:\Users\HP\Documents\Stare dokumenty\moje dokumenty\Kopia Moje obrazy\Samples.lnk
C:\Users\HP\Documents\Stare dokumenty\Prywatne\mieszkanie\sciany,O_kazdej_porze_w_innym_kolorze,3670_pliki\salon.lnk
C:\Users\HP\Documents\Stare dokumenty\Umowa\Skrót do Świadectwo Jakości Inter city Kraków.sxw.lnk
C:\Users\HP\Documents\Stare dokumenty\Umowa\Skrót do Umowa+współpracy+wersja+końcowa (4)bis.sxw.lnk
Folder: C:\Users\HP\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), ponownie z Addition ale bez Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...