Skocz do zawartości

Brak pliku rejestru systemowego


bargow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Nie mogłem uruchomić komputera. Pojawiała się informacja o braku pliku rejestru systemowego. Wcześniej komputer strasznie mulił, program avast przestał działać i komputer nie odpalił się. Przy pomocy płyty instalacyjnej i odzyskiwania systemu, system jakimś cudem wstał. Zrobiłem wymagane raporty.

 

Proszę o pomoc w przywróceniu komputera do stanu używalności.

 

Pozdrawiam

Jacek

Shortcut.txt

FRST.txt

Addition.txt

OTL.Txt

Extras.Txt

gmer.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Uszkodzenia rejestru to pochodna innych mechanizmów niż infekcje, choć czasami mogą one sprzyjać temu. Temat przenoszę i to do działu Hardware, ponieważ w Dzienniku zdarzeń są powiadomienia na temat bad sectorów jednego z dysków (co jak najbardziej wyjaśniałoby pierwotne zamulenie oraz wywalenie rejestru):

 

System errors:

=============

Error: (10/20/2014 07:42:58 PM) (Source: disk) (EventID: 7) (User: )

Description: W urządzeniu \Device\Harddisk1\DR1 wystąpił zły blok.

 

Jest tu więcej niż jeden dysk twardy, więc precyzyjna identyfikacja czym jest \Device\Harddisk1\DR1 na podstawie tego tematu: KLIK.

 

==================== MBR & Partition Table ==================

 

Disk: 0 (Size: 111.8 GB) (Disk ID: CA10CA10)

Partition 1: (Not Active) - (Size=111.8 GB) - (Type=07 NTFS)

 

========================================================

Disk: 1 (MBR Code: Windows 7 or Vista) (Size: 233.8 GB) (Disk ID: B9E6B9E6)

Partition 1: (Active) - (Size=119.3 GB) - (Type=07 NTFS)

Partition 2: (Not Active) - (Size=114.5 GB) - (Type=07 NTFS)

 

========================================================

Disk: 2 (MBR Code: Windows 7 or Vista) (Size: 465.8 GB) (Disk ID: 5673630D)

Partition 1: (Not Active) - (Size=465.8 GB) - (Type=07 NTFS)

 

========================================================

Disk: 3 (MBR Code: Windows 7 or Vista) (Size: 465.8 GB) (Disk ID: 5673630C)

Partition 1: (Not Active) - (Size=465.8 GB) - (Type=07 NTFS)

 

I dostarcz materiały sprzętowe: KLIK.

Odnośnik do komentarza

Wrzuć Smart dysku z GSmartControl 

http://sourceforge.net/projects/gsmartcontrol/files/0.8.7/gsmartcontrol-0.8.7-win32.zip/download

I po wybraniu dysku pokaż screena z zakładki Attributes. 

 

Jak masz ważne dane - to zrób kopię posektorową tego dysku na inny nośnik. 

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1330304.html

Jest też zawarta tam informacja o kompresji.

 

Po tym procesie zostaje Ci zerowanie - np. w mhdd, komenda erase, kontroler musisz przełączyć w tryb IDE, a dysk musi być podpięty do portu, który w emulacji IDE będzie jako master. To czy jest master czy slave - jest na pierwszym POST, czyli to co wyświetla komputer zaraz po włączeniu. 

 

Ale nie czarujmy, dysk jest w opłakanym stanie i przejrzyj już oferty nowego. Zaś co do tego czy kupować czy nie - to potwierdzę Ci jak zobaczę jego SMART. 

Odnośnik do komentarza

Skoro tak szybko odpisałeś to przygotuj sobie płytę czy pena z systemem i z MHDD i wyzeruj da formalności ten dysk cały komendą ERASE - potem wpisujesz 0 i jego maksymalna pojemnosc, ktora sie wyswietli - musisz ja przepisac. 

 

Po zerowaniu zrób skan i zamieść tutaj jego wynik w postaci zdjecia oraz ponownie SMART. 

W MHDD Smart to przycisk F8

I też dla formalności muszą zadać pytanie o zasilacz - chociaż on tu raczej nie ma wpływu na taki stan rzeczy... - jaki masz?

Odnośnik do komentarza

Zasilacz i płyta ma ze dwa lata, zasilacz jest markowy i ma 600W. Niestety aby dokładnie go zidentyfikować musiałbym go wyjąć z obudowy.

 

Dysk, który będziemy reanimować ma pewnie z 10 lat i ma prawo tak właśnie wyglądać.

 

Widzę, że naprawa wiąże się z nową instalacją systemu. To jest dla mnie wystarczający powód aby kupić nowe dyski. I tak brakowało mi już miejsca na dane i kopie zapasowe.

 

Z pewnością kupię nowe dyski i przeinstaluje system.

 

Naprawą tego dysku zajmę się w wolnym czasie.

 

Dziękuję za pomoc.

 

Pozdrawiam

Jacek

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...