Skocz do zawartości

Błąd programu Eksplorator Windows. Wyłączanie w trakcie pracy.


Daro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na wstępie chciałem się przywitać, bo jestem nowy na tym forum i chciałbym dodać na wstępie, że nie wiele znam się na komputerach i zwracam się ze swoim problemem właśnie tutaj i mam nadzieje, że znajdzie się osoba życzliwa, która będzie chociaż chciała mi pomóc i zapozna się z treścią mojego postu.

 

Jak wcześniej napisałem... ja nie znam się za bardzo na tym i nie wiem, być może mój problem jest dość częstym problemem i jest łatwy do rozwiązania, a być może nie. Otóż mój problem polega na tym, że przy otwieraniu dowolnych folderów wyskakuje mi błąd:

 

nUlIE3x.png

 

"Program Eksplorator Windows przestał działać."

 

Ten błąd zaczął się u mnie pojawiać dokładnie przed wczoraj. Jest on bardzo uciążliwy, bo praktycznie nie umożliwia mi normalne korzystanie z komputera. Po włączeniu dowolnego folderu i wyskoczeniu tego błędu, automatycznie znika mi na kilka sekund pasek zadań, po czym pojawia się. Folder, który wcześniej włączyłem, po wyskoczeniu błędu, automatycznie się wyłącza. Podobnie dzieje się przy otwieraniu chociażby "Mojego komputera". W tym przypadku sprawa wygląda tak samo (wyskakuje błąd, ja kilkam anuluj, okno Mojego Komputera samo się wyłącza).

 

Konsultowałem się ze znajomym, który doradził mi kilka rzeczy, skorzystałem, za jego radą, z kilku programów. Stwierdził, że "wyciągi", "raporty" (nie wiem, jak to fachowo nazwać) z tych programów mogą być niezbędne do wyjaśnienia wyskakującego cały czas problemu.

 

Plik z programu Dr.Web Curelt!: http://www22.zippyshare.com/v/57031347/file.html

 

 

GMER: przy korzystaniu z tego programu miałem błąd. Uruchomiłem GMERa, program zaczął skanować, jednak w pewnym momencie pojawił się niebieski ekran. Zdążyłem przeczytać tylko coś na styl "Komputer ma jakiś problem..." po angielsku. Po chwili pojawił się czarny ekran, gdzie kliknąłem "Uruchom komputer normalnie". Po ponownym włączeniu się komputera, program nie uruchomił się sam ani nie wyskoczył żadny plik, żadny komunikat, żadny raport, także z tego pliku nawet jak chciałem coś Wam przesłać, to nie mogę, bo w/w sytuacja ponawia się z każdą kolejną próbą przeskanowania tym programem komputera.

 

Do pliku z Security Check nie posiadam .txt, bo usunąłem wcześniej. Plik z wklej.org: http://wklej.org/id/1467377/

 

 

Dodam, że korzystam z laptopa firmy Asus, bazuje na systemie Windows 7. Posiadam 64-bitowy system.

 

Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieje, że ktoś pochyli się nad moim problemem! :)

Extras.Txt

OTL.Txt

AdwCleanerR0.txt

AdwCleanerS0.txt

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Błąd w Dzienniku zdarzeń jest konkretny:

 

Application errors:

==================

Error: (09/17/2014 09:50:07 PM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: )

Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: explorer.exe, wersja: 6.1.7601.17567, sygnatura czasowa: 0x4d672ee4

Nazwa modułu powodującego błąd: ASUSWSShellExt64.dll, wersja: 1.1.0.27, sygnatura czasowa: 0x4c7f631d

Kod wyjątku: 0xc0000005

Przesunięcie błędu: 0x00000000000051da

Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x%9

Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0xexplorer.exe0

Ścieżka aplikacji powodującej błąd: explorer.exe1

Ścieżka modułu powodującego błąd: explorer.exe2

Identyfikator raportu: explorer.exe3

 

Błąd powoduje firmowy program ASUS WebStorage zarejestrowany jako rozszerzenie powłoki (ikona nakładkowa):

 

HKLM-x32\...\Run: [ASUSWebStorage] => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS WebStorage\3.0.84.161\AsusWSPanel.exe [731472 2011-02-23] (ecareme)

 

ShellIconOverlayIdentifiers: AsusWSShellExt_B -> {6D4133E5-0742-4ADC-8A8C-9303440F7190} => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS WebStorage\3.0.84.161\ASUSWSShellExt64.dll (eCareme Technologies, Inc.)

ShellIconOverlayIdentifiers: AsusWSShellExt_O -> {64174815-8D98-4CE6-8646-4C039977D808} => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS WebStorage\3.0.84.161\ASUSWSShellExt64.dll (eCareme Technologies, Inc.)

 

To znany problem na Asusowych systemach 64-bit i przewijał się przez forum multum razy. Po prostu odinstaluj ten program - to firmowy zbędnik (internetowy dysk wirtualny) - i potwierdź pozytywne zmiany.

 

 

 

PS. W ramach kosmetyki drobne poprawki i czyszczenie wpisów pustych oraz lokalizacji tymczasowych:

 

 

 

1. Zresetuj cache wtyczek Google Chrome, by zlikwidować puste wejścia. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz.

 

2. AdwCleaner źle naprawił specjalny skrót IE (utrata specjalnego atrybutu):

 

Shortcut: C:\Users\Darek\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories\System Tools\Internet Explorer (No Add-ons).lnk -> C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation)

 

W pasku adresów eksploratora wklej ścieżkę C:\Users\Darek\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories\System Tools i ENTER. Prawoklik na zlokalizowany tam skrót Internet explorer (bez dodatków) > Właściwości > w polu Element docelowy po ścieżce "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" dopisz dwie spacje i -extoff

 

3. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CloseProcesses:
HKLM\...\Run: [setwallpaper] => c:\programdata\SetWallpaper.cmd
HKLM\...\Run: [CIS_{81EFDD93-DBBE-415B-BE6E-49B9664E3E82}] => "C:\Users\Darek\AppData\Local\Temp\cis30F6.exe" --PostUninstall {81EFDD93-DBBE-415B-BE6E-49B9664E3E82}
ShellIconOverlayIdentifiers: "DropboxExt1" -> {FB314ED9-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => C:\Users\Darek\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.24.dll No File
ShellIconOverlayIdentifiers: "DropboxExt2" -> {FB314EDA-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => C:\Users\Darek\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.24.dll No File
ShellIconOverlayIdentifiers: "DropboxExt3" -> {FB314EDD-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => C:\Users\Darek\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.24.dll No File
ShellIconOverlayIdentifiers: "DropboxExt4" -> {FB314EDE-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => C:\Users\Darek\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.24.dll No File
ShellIconOverlayIdentifiers: "DropboxExt5" -> {FB314EDB-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => C:\Users\Darek\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.24.dll No File
ShellIconOverlayIdentifiers: "DropboxExt6" -> {FB314EDF-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => C:\Users\Darek\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.24.dll No File
ShellIconOverlayIdentifiers: "DropboxExt7" -> {FB314EDC-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => C:\Users\Darek\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.24.dll No File
ShellIconOverlayIdentifiers: "DropboxExt8" -> {FB314EE0-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => C:\Users\Darek\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.24.dll No File
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3663281091-4078206585-4109994792-1001_Classes\CLSID\{FB314ED9-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B}\InprocServer32 -> C:\Users\Darek\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.24.dll No File
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3663281091-4078206585-4109994792-1001_Classes\CLSID\{FB314EDA-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B}\InprocServer32 -> C:\Users\Darek\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.24.dll No File
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3663281091-4078206585-4109994792-1001_Classes\CLSID\{FB314EDB-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B}\InprocServer32 -> C:\Users\Darek\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.24.dll No File
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3663281091-4078206585-4109994792-1001_Classes\CLSID\{FB314EDC-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B}\InprocServer32 -> C:\Users\Darek\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.24.dll No File
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3663281091-4078206585-4109994792-1001_Classes\CLSID\{FB314EDD-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B}\InprocServer32 -> C:\Users\Darek\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.24.dll No File
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3663281091-4078206585-4109994792-1001_Classes\CLSID\{FB314EDE-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B}\InprocServer32 -> C:\Users\Darek\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.24.dll No File
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3663281091-4078206585-4109994792-1001_Classes\CLSID\{FB314EDF-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B}\InprocServer32 -> C:\Users\Darek\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.24.dll No File
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3663281091-4078206585-4109994792-1001_Classes\CLSID\{FB314EE0-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B}\InprocServer32 -> C:\Users\Darek\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.24.dll No File
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3663281091-4078206585-4109994792-1001_Classes\CLSID\{FE498BAB-CB4C-4F88-AC3F-3641AAAF5E9E}\InprocServer32 -> C:\Users\Darek\AppData\Local\Google\Update\1.3.24.7\psuser_64.dll No File
Task: {77698213-1081-4EA5-9FBE-7E58607BF99A} - System32\Tasks\{9734921D-8D23-4FB7-9783-8B5624190D85} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.7.0.102/pl/abandoninstall?page=tsProgressBar
Task: {D9D6BCCF-28FC-4F1C-914E-AAC1917A5891} - System32\Tasks\{6FE74220-28EC-4279-9E5A-D3344D54CA5B} => C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe
CMD: del /q C:\Windows\SysWOW64\sqlite3.dll
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
EmptyTemp:

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Nastąpi restart systemu. Przedstaw wynikowy fixlog.txt.

 

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Wszystko wykonane. Możesz zastosować DelFix.

 

 

Nigdy w życiu nie wpadłbym na to, że przez program, który miałem zainstalowany od początku korzystania z tego laptopa może wyskakiwać taki błąd.

Możliwe, iż ten ASUS WebStorage (stara wersja z 2011) staje się problemem w zetknięciu z określoną aktualizacją systemową. Log sugerował wystąpienie świeżej aktualizacji Windows.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

"Nigdy w życiu nie wpadłbym na to, że przez program, który miałem zainstalowany od początku korzystania z tego laptopa może wyskakiwać taki błąd."

 

Uwierz, to zdarza się często. Ja musiałem odinstalować większość programów od nowej płyty ASRocka. Szczególnie upierdliwy i kolizyjny był X-Fast RAM i X-Fast USB oraz ichnie centrum zarządzania. 

Ogólnie im więcej urządzeń podłączonych do kompa, tym większe ryzyko wystąpienia konfliktu. Problemem mogą też stać się 64-bity i aktualizacje Windows (choć te ostatnie są niezbędne i nie polecam z nich rezygnować).

Problemem może też stać się instalacja każdego nowego programu. Nie dawniej jak wczoraj, nowy System Explorer włączył mi jakieś znaki stopu przy ikonach, co mało mnie nie doprowadziło do szału, jako że nie zaskoczyłem z początku skąd się to wzięło... ;)

 

Ciesz się, że problem był tak prosty do zdiagnozowania. Zwykle jest znacznie gorzej... ;)

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...