Skocz do zawartości

Mozilla i 99% pobierania


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od ostatniego czasu mam dość znany i (nie)lubiany problem otóż, gdy pobieram jakiś plik przez Mozillę, to przy 99% pobieranie się zatrzymuję i nie pozwala ściągnąć pliku do końca.

Gdy próbuję anulować pobieranie, plik jest w stanie wstrzymania i za każdym ponownym włączeniem programu proces powtarza się bezskutecznie.

 

PS. Chciałbym umieć korzystać z OTL-a i samemu umieć zdiagozować problem. Czy jest jakaś strona, która oferuję poradnik w tym celu ?

Serdecznie dziękuje za pomoc.

 

EDIT: Dołączam zgodnie z poleceniem pliki z FRST i w razie dodatkowych problemów GMER

OTL.Txt

Addition.txt

Extras.Txt

FRST.txt

GMER.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Proszę dostosuj się do zasad działu, nierozwijany OTL jest tu już podrzędnym narzędziem. Od dłuższego czasu są tu wymagane także raporty z nowoczesnego FRST.

 

 

Chciałbym umieć korzystać z OTL-a i samemu umieć zdiagozować problem. Czy jest jakaś strona, która oferuję poradnik w tym celu ?

Obsługa narzędzia per se (czyli do czego jest zdolne) jest w oficjalnym tutorialu OTL, do którego notabene jest link w przyklejonym temacie... Natomiast analiza samego raportu to już zupełnie inna sprawa, wymagająca czegoś innego (wiedzy o Windows, również i określonej praktyki) niż znajomość OTL. Do tego po prostu nie ma instrukcji i nie jest możliwe jej stworzenie.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Logi uzupełnione, choć brakuje FRST Shortcut. W Firefox widzę śmiecia "Site Matcher". Ponadto do usunięcia będą inne szczątki adware, wygląda mi to na skutki nieumiejętnie użytego AdwCleaner. Wstępnie:

 

1. Konkretnie wyczyść Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone, ale rozszerzenia zostaną wyzerowane. Rozszerzenia uzupełnisz potem, musi być wiadome jak działa FF w stanie czystym.

 

2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

BHO: Ask Toolbar -> {5347542D-5637-006A-76A7-7A786E7484D7} -> "C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\SGT-V7\Passport_x64.dll" No File
BHO-x32: Ask Toolbar -> {5347542D-5637-006A-76A7-7A786E7484D7} -> "C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\SGT-V7\Passport.dll" No File
Toolbar: HKLM - Ask Toolbar - {5347542D-5637-006A-76A7-7A786E7484D7} - "C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\SGT-V7\Passport_x64.dll" No File
Toolbar: HKLM-x32 - Ask Toolbar - {5347542D-5637-006A-76A7-7A786E7484D7} - "C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\SGT-V7\Passport.dll" No File
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

3. Zrób nowy log FRST z opcji Scan (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt oraz logi z folderu C:\AdwCleaner. Wypowiedz się czy widzisz jakieś zmiany.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Wykonałem wszystko zgodnie z poleceniami. Zauważyłem poprawę w działaniu przeglądarki, problem z pobieraniem zniknął, nawet youtube chodzi znacznie lepiej. Widzę jednak, że komputer włącza się wolno, co pewnie spowodowane jest tym, że pobierałem przez program DriverMax sterowniki. Problem jednak został rozwiązany więc serdecznie dziękuję za pomoc i za spędzony czas nad moimi błędami.

 

PS. Oczywiście wykonane skany załączam zgodnie z poleceniem.

AdwCleanerR2.txt

AdwCleanerS2.txt

Fixlog.txt

FRST.txt

Odnośnik do komentarza

Zadania pomyślnie wykonane, nic podejrzanego nie widzę w raporcie.

 

 

Widzę jednak, że komputer włącza się wolno, co pewnie spowodowane jest tym, że pobierałem przez program DriverMax sterowniki.

Na którym etapie startu jest notowane spowolnienie: ekran z logo Windows (to faza ładowania sterowników), ekran logowania czy już samo wchodzenie na Pulpit?

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...