Skocz do zawartości

Royal Search - Firefox - Win7/64


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W Firefox widzę plik user.js, który pewnie trzyma te preferencje. Plik ten bierze precedens nad ustawieniami ręcznymi w opcjach. Ponadto do czyszczenia będą mniejsze drobnostki (szczątki programowe). Akcja:

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://search.babylon.com/?AF=110811&babsrc=HP_ss&mntrId=4a8aa3d900000000000020cf306686b8
SearchScopes: HKCU - DefaultScope {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://search.babylon.com/?q={searchTerms}&AF=110811&babsrc=SP_ss&mntrId=4a8aa3d900000000000020cf306686b8
SearchScopes: HKCU - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://search.babylon.com/?q={searchTerms}&AF=110811&babsrc=SP_ss&mntrId=4a8aa3d900000000000020cf306686b8
SearchScopes: HKCU - {67A2568C-7A0A-4EED-AECC-B5405DE63B64} URL =
SearchScopes: HKCU - {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL =
Toolbar: HKCU - No Name - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - No File
FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [smartwebprinting@hp.com] - C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\MozillaAddOn3
FF HKCU\...\Firefox\Extensions: [smartwebprinting@hp.com] - C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\MozillaAddOn3
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\extensions
C:\ProgramData\DSearchLink
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Google Chrome\Uninstall Google Chrome.lnk
C:\Users\Damian\Links\Nowy folder.lnk
C:\Users\Damian\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\dchlnpcodkpfdpacogkljefecpegganj
C:\Users\Damian\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\eooncjejnppfjjklapaamhcdmjbilmde
C:\Users\Damian\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\hakdifolhalapjijoafobooafbilfakh
C:\Users\Damian\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\hghkgaeecgjhjkannahfamoehjmkjail
C:\Users\Damian\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\jagncdcchgajhfhijbbhecadmaiegcmh
C:\Users\Damian\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjldcfjmnllhmgjclecdnfampinooman
C:\Users\Damian\AppData\Roaming\Babylon
C:\Users\Damian\AppData\Roaming\Delta
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
U3 tmlwf;
U3 tmwfp;
Reg: reg delete HKCU\Software\Mozilla\SeaMonkey /f
Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Wyczyść Firefox:

  • menu Historia > Wyczyść historię przeglądania
  • menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
3. Wyczyść Google Chrome:
  • Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
  • Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Wyszukiwanie > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy SearchGol i niedomyślne śmieci (o ile będą).
  • Ustawienia > karta Historia > wyczyść
  • Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz.
3. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania.

 

4. Zrób nowy log FRST z opcji Scan (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt i log z AdwCleaner.

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Nie wypowiadasz się czy przekierowanie ustało. Wszystko zostało wykonane pomyślnie i ja nie widzę już problemów. Finalizacja tematu:

 

1. Uruchom TFC - Temp Cleaner.

 

2. Usuń używane narzędzia z folderu C:\Users\Damian\Documents\install oraz folder Stare dane programu Firefox z Pulpitu. Popraw za pomocą DelFix.

 

3. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

 

4. Odinstaluj stare wersje Adobe i Java, zastąp najnowszymi, zaktualizuj Thunderbird. Stan obecny:

 

==================== Installed Programs ======================

 

Adobe Flash Player 10 ActiveX (HKLM-x32\...\Adobe Flash Player ActiveX) (Version: 10.0.42.34 - Adobe Systems Incorporated) ----> wtyczka dla IE

Adobe Flash Player 11 Plugin (HKLM-x32\...\Adobe Flash Player Plugin) (Version: 11.8.800.94 - Adobe Systems Incorporated) ----> wtyczka dla FF

Adobe Reader 9.1 MUI (HKLM-x32\...\{AC76BA86-7AD7-FFFF-7B44-A91000000001}) (Version: 9.1.0 - Adobe Systems Incorporated)

Java™ 6 Update 31 (HKLM-x32\...\{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216031FF}) (Version: 6.0.310 - Oracle)

Mozilla Thunderbird 17.0 (x86 pl) (HKLM-x32\...\Mozilla Thunderbird 17.0 (x86 pl)) (Version: 17.0 - Mozilla)

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Witam ;]

Wielkie wielkie dzięki, nie pisalem o postępach, ponieważ nie wiedziałem czy to już koniec i zabrakło odwagi do odpalenia przeglądarki ;]

teraz sprawdziłem wszystko jest ok.

Za chwilke polecę z końcowymi poradami.

Jeszcze raz serdecznie dziekuję

Pozostańcie wielcy !!!

 

pozdrawiam

Ged

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...