Skocz do zawartości

Witamy na forum Fixitpc.pl
Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się - w przeciwnym wypadku zarejestruj konto. Rejestracja jest darmowa, prosta i umożliwia pełny dostęp do funkcji forum.
Zdjęcie

Coraz niższa wydajność


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1
Jayix

Jayix

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 21 postów

Witam...od jakiegoś czasu zauważyłem spory spadek wydajności komputera.nie tylko w grach. programy sie uruchamiają dłużej, komputer sie wiesza(czasem tylko restart), coraz mniej fps w grach...ogólnie paranoja, przez jakis czas nie miałem antywirusa więc pewnie to infekcja. Także chiałbym się zapytać czy to nie wina ESETA którego mam aktualnie....

GMER
http://hostuje.net/f...357a8a51914fda9

Załączone pliki

  • Załączony plik  OTL.Txt   392.4 KB   53 Ilość pobrań
  • Załączony plik  Extras.Txt   69.64 KB   30 Ilość pobrań
  • Załączony plik  FRST.txt   232.31 KB   59 Ilość pobrań
  • Załączony plik  Addition.txt   23.79 KB   54 Ilość pobrań


#2
picasso

picasso

    Administrator

  • Administratorzy
  • 29446 postów
  • Skąd:Holandia
Nowe zasady działu stawiają wymóg podania również raportów z FRST. Brakuje także obowiązkowego GMER.


.

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu.


#3
Jayix

Jayix

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 21 postów

Ok, dodałem brakujące logi. I Gdyby się dało chciałbym się dowiedzieć jak zwiększyć wydajność w grach...
Sorki ale potrzebuje szybkie pomocy bo gram w turniejach a aktualna wydajność mi na to nie pozwala..



#4
Jayix

Jayix

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 21 postów

Czy doczekam się odpowiedzi/ pomocy?



#5
picasso

picasso

    Administrator

  • Administratorzy
  • 29446 postów
  • Skąd:Holandia
Jayix bez podbijania. Posty połączyłam wcześniej, a Ty ponawiasz działania. Udzielam odpowiedzi gdy: jestem, mogę, mam czas i wiem co powiedzieć.

W systemie są następujące wady:

- Podejrzane zadanie "CPU Grid Computing" w Harmonogramie zadań, które autoryzowało plik c:\windows\syswow64\dfrg\minerd.exe w Zaporze systemowej.
- Inwazyjne adware nabyte z portali i trefnych instalatorów. Do czytania na potem: KLIK. A to skąd pobierałeś demaskuje np. taki plik, to nie jest instalator aplikacji tylko "Asystent pobierania" ładujący adware: C:\Users\private\Downloads\FormatFactory(13295).exe
- Monstrualnie zmodyfikowany plik HOSTS, co także może pogarszać stan systemu.

 
Przeprowadź następujące działania:

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.searchgol.com/?babsrc=HP_ss&mntrId=106E00FFAE90A036&affID=125032&tsp=5024
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://en.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=update&from=update&uid=WDCXWD10EZEX-60ZF5A0_WD-WMC1S303103631036&ts=1369827968
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,bProtector Start Page = http://www.delta-search.com/?affID=119816&tt=gc_&babsrc=HP_ss&mntrId=106E00FFAE90A036
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://en.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=update&from=update&uid=WDCXWD10EZEX-60ZF5A0_WD-WMC1S303103631036&ts=1369827968
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://en.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=update&from=update&uid=WDCXWD10EZEX-60ZF5A0_WD-WMC1S303103631036&ts=1369827968
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://en.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=update&from=update&uid=WDCXWD10EZEX-60ZF5A0_WD-WMC1S303103631036&ts=1369827968
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://en.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=update&from=update&uid=WDCXWD10EZEX-60ZF5A0_WD-WMC1S303103631036&ts=1369827968
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe http://en.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=update&from=update&uid=WDCXWD10EZEX-60ZF5A0_WD-WMC1S303103631036&ts=1369827968
SearchScopes: HKLM - DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://search.qvo6.com/web/?utm_source=b&utm_medium=pbr&from=pbr&uid=WDCXWD10EZEX-60ZF5A0_WD-WMC1S303103631036&ts=4587568
SearchScopes: HKLM - {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://search.qvo6.com/web/?utm_source=b&utm_medium=pbr&from=pbr&uid=WDCXWD10EZEX-60ZF5A0_WD-WMC1S303103631036&ts=4587568
SearchScopes: HKLM-x32 - DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://search.qvo6.com/web/?utm_source=b&utm_medium=pbr&from=pbr&uid=WDCXWD10EZEX-60ZF5A0_WD-WMC1S303103631036&ts=4587568
SearchScopes: HKLM-x32 - {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://search.qvo6.com/web/?utm_source=b&utm_medium=pbr&from=pbr&uid=WDCXWD10EZEX-60ZF5A0_WD-WMC1S303103631036&ts=4587568
SearchScopes: HKCU - DefaultScope {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://search.babylon.com/?q={searchTerms}&affID=119816&tt=gc_&babsrc=SP_ss_sps&mntrId=106E00FFAE90A036
SearchScopes: HKCU - bProtectorDefaultScope {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9}
SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://search.babylon.com/?q={searchTerms}&affID=119816&tt=gc_&babsrc=SP_ss_sps&mntrId=106E00FFAE90A036
BHO-x32: DealPly Shopping - {4B6ACEA2-308A-4876-AD36-57CEC5B4FCC7} - No File
FF Plugin-x32: @tools.bdupdater.com/BonanzaDealsLive Update;version=3 - C:\Program Files (x86)\BonanzaDealsLive\Update\1.3.23.0\npGoogleUpdate3.dll (BonanzaDeals)
FF Plugin-x32: @tools.bdupdater.com/BonanzaDealsLive Update;version=9 - C:\Program Files (x86)\BonanzaDealsLive\Update\1.3.23.0\npGoogleUpdate3.dll (BonanzaDeals)
FF SearchPlugin: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\searchplugins\delta-homes.xml
FF SearchPlugin: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\searchplugins\qvo6.xml
FF SearchPlugin: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\searchplugins\v9.xml
FF StartMenuInternet: FIREFOX.EXE - C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe http://www.delta-homes.com/?utm_source=b&utm_medium=newgdp&from=newgdp&uid=WDCXWD10EZEX-60ZF5A0_WD-WMC1S303103631036&ts=1373384933
AppInit_DLLs-x32: c:\progra~3\browse~1\261519~1.190\{c16c1~1\browse~1.dll [ ] ()
Task: {193729B6-CB10-4AC7-9A94-0902ADE47245} - System32\Tasks\AdobeFlashPlayerUpdate 2 => C:\Windows\SysWOW64\FlashPlayerUpdateService.exe
Task: {26B24E6E-37A9-4F89-84DC-ECC294553CD5} - System32\Tasks\DealPlyUpdate => C:\Program
Task: {604D1970-680E-473A-84FE-7E0B277C2143} - System32\Tasks\BonanzaDealsLiveUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\BonanzaDealsLive\Update\BonanzaDealsLive.exe [2013-10-03] (BonanzaDeals)
Task: {8C40C45D-472E-478C-9FF6-00149161C63E} - System32\Tasks\BonanzaDealsLiveUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\BonanzaDealsLive\Update\BonanzaDealsLive.exe [2013-10-03] (BonanzaDeals)
Task: {93965F96-4B14-47AB-9B68-ACB7D7517B24} - System32\Tasks\DealPly => C:\Users\private\AppData\Roaming\DealPly\UPDATE~1\UPDATE~1.EXE
Task: {96BDE704-0118-4889-851C-0A5E6713991B} - System32\Tasks\CPU Grid Computing => C:\Windows\SysWOW64\dfrg\runner.exe [2013-09-19] ()
Task: {986EEFC2-133D-4926-8583-192CAFE7A453} - System32\Tasks\BonanzaDealsUpdate => C:\Program
Task: {A5FE45EB-FECE-49E1-BAF9-CA4FA61BB50C} - System32\Tasks\Omiga Plus RunAsStdUser => C:\Program Files (x86)\Omiga Plus\omigaplus.exe
Task: {AF121485-66C6-41D4-BBE2-E063361346D9} - System32\Tasks\Game_Booster_AutoUpdate => C:\Program Files (x86)\IObit\Game Booster 3\AutoUpdate.exe
Task: {CE104CC6-5659-4D9A-AAAA-BA4FF44031CF} - System32\Tasks\DigitalSite => C:\Users\private\AppData\Roaming\DigitalSite\UpdateProc\UpdateTask.exe [2013-04-12] ()
Task: {D687AF5D-7E9A-4381-9887-BA732940E513} - System32\Tasks\AdobeFlashPlayerUpdate => C:\Windows\SysWOW64\FlashPlayerUpdateService.exe
Task: {E069ED27-9833-4D7E-9162-5FE634848831} - System32\Tasks\EPUpdater => C:\Users\private\AppData\Roaming\BABSOL~1\Shared\BabMaint.exe
Task: {FB26A949-A582-473E-B605-B4F7334F513B} - System32\Tasks\Desk 365 RunAsStdUser => C:\Program Files (x86)\Desk 365\desk365.exe
Task: C:\Windows\Tasks\BonanzaDealsLiveUpdateTaskMachineCore.job => C:\Program Files (x86)\BonanzaDealsLive\Update\BonanzaDealsLive.exe
Task: C:\Windows\Tasks\BonanzaDealsLiveUpdateTaskMachineUA.job => C:\Program Files (x86)\BonanzaDealsLive\Update\BonanzaDealsLive.exe
Task: C:\Windows\Tasks\DigitalSite.job => C:\Users\private\AppData\Roaming\DIGITA~1\UPDATE~1\UPDATE~1.EXE
S2 bonanzadealslive; C:\Program Files (x86)\BonanzaDealsLive\Update\BonanzaDealsLive.exe [148976 2013-10-03] (BonanzaDeals)
S3 bonanzadealslivem; C:\Program Files (x86)\BonanzaDealsLive\Update\BonanzaDealsLive.exe [148976 2013-10-03] (BonanzaDeals)
R2 Update WebConnect; C:\Program Files (x86)\WebConnect\updateWebConnect.exe [65320 2013-10-04] (WebConnect)
R2 Util WebConnect; C:\Program Files (x86)\WebConnect\bin\utilWebConnect.exe [65320 2013-10-04] (WebConnect)
S3 gdrv; \??\C:\Windows\gdrv.sys [x]
S4 nvvad_WaveExtensible; system32\drivers\nvvad64v.sys [x]
S3 WinRing0_1_2_0; \??\C:\Program Files (x86)\IObit\Game Booster 3\Driver\WinRing0x64.sys [x]
C:\Windows\SysWOW64\dfrg
C:\ProgramData\eSafe
C:\Program Files (x86)\FreeTime
C:\Users\private\AppData\Local\Babylon
C:\Users\private\AppData\Local\Google\Chrome
C:\Users\private\AppData\Roaming\BabSolution
C:\Users\private\AppData\Roaming\Babylon
C:\Users\private\AppData\Roaming\DealPly
C:\Users\private\AppData\Roaming\Desk 365
C:\Users\private\AppData\Roaming\DigitalSite
C:\Users\private\AppData\Roaming\eDownload
C:\Users\private\AppData\Roaming\eIntaller
C:\Users\private\AppData\Roaming\eUpdate
C:\Users\private\AppData\Roaming\File Scout
C:\Users\private\AppData\Roaming\Omiga Plus
C:\Users\private\Downloads\FormatFactory(13295).exe
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Google\Chrome /f
CMD: netsh advfirewall reset


Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.



Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt.

2. Przez Panel sterowania odinstaluj adware: Bonanza Deals, BrowserProtect, Bundled software uninstaller, DealPly (2 wystąpienia), Delta Chrome Toolbar, Delta toolbar, Search-Gol Chrome Toolbar, searchgol toolbar, Update for Codec Pack, WebConnect 3.0.0.

3. Wyczyść Firefox z adware: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Reset nie naruszy zakładek i haseł.

4. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania.

5. Uruchom TFC - Temp Cleaner.

6. Zresetuj plik HOSTS narzędziem Fix-it: KB972034.

7. Zrób nowy skan FRST (bez Addition). Dołącz plik fixlog.txt i log z AdwCleaner. Wypowiedz się czy jest poprawa.




.

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu.


#6
Jayix

Jayix

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 21 postów

Plikiem host bawiłem się tylko trochę;p

Załączone pliki



#7
picasso

picasso

    Administrator

  • Administratorzy
  • 29446 postów
  • Skąd:Holandia
Brak pliku fixlog.txt. Dodaj. Nie wypowiadasz się też nic czy jest jakaś poprawa w działaniu systemu.


Plikiem host bawiłem się tylko trochę;p


Nie wiem co masz na myśli z "trochę". Plik dzierżył ponad 16 tysięcy wpisów:

O1 HOSTS File: ([2013-10-08 19:25:00 | 000,618,804 | ---- | M]) - C:\Windows\SysNative\drivers\etc\hosts
O1 - Hosts: 127.0.0.1 localhost
O1 - Hosts: ::1 localhost #[IPv6]
O1 - Hosts: 127.0.0.1 fr.a2dfp.net
O1 - Hosts: 127.0.0.1 m.fr.a2dfp.net
O1 - Hosts: 127.0.0.1 ad.a8.net
O1 - Hosts: 127.0.0.1 asy.a8ww.net
O1 - Hosts: 127.0.0.1 abcstats.com
O1 - Hosts: 127.0.0.1 a.abv.bg
O1 - Hosts: 127.0.0.1 adserver.abv.bg
O1 - Hosts: 127.0.0.1 adv.abv.bg
O1 - Hosts: 127.0.0.1 bimg.abv.bg
O1 - Hosts: 127.0.0.1 ca.abv.bg
O1 - Hosts: 127.0.0.1 www2.a-counter.kiev.ua
O1 - Hosts: 127.0.0.1 track.acclaimnetwork.com
O1 - Hosts: 127.0.0.1 accuserveadsystem.com
O1 - Hosts: 127.0.0.1 www.accuserveadsystem.com
O1 - Hosts: 127.0.0.1 achmedia.com
O1 - Hosts: 127.0.0.1 aconti.net
O1 - Hosts: 127.0.0.1 secure.aconti.net
O1 - Hosts: 127.0.0.1 www.aconti.net #[Dialer.Aconti]
O1 - Hosts: 127.0.0.1 am1.activemeter.com
O1 - Hosts: 127.0.0.1 www.activemeter.com #[Tracking.Cookie]
O1 - Hosts: 127.0.0.1 ads.activepower.net
O1 - Hosts: 127.0.0.1 stat.active24stats.nl #[Tracking.Cookie]
O1 - Hosts: 127.0.0.1 cms.ad2click.nl
O1 - Hosts: 16379 more lines...



.

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu.


#8
Jayix

Jayix

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 21 postów

Zaraz włączę bf 4 i edytuje post....i sprawdze czy jest poprawa...
Mam jeszcze dwa pytania
1. Czy proc AMD i graf Intel to złe połączenie?
2. Mam dwa systemy... 64 bit i 32 bit...wiem że to źle wpływa na wydajność a więc jak się dowiedzieć na której partycji jest windows 32 bit i jak go usunąć?

Załączone pliki

  • Załączony plik  Fixlog.txt   19.33 KB   43 Ilość pobrań


#9
picasso

picasso

    Administrator

  • Administratorzy
  • 29446 postów
  • Skąd:Holandia
Zadania wykonane. Zanim zadam czynności końcowe:


Zaraz włączę bf 4 i edytuje post....i sprawdze czy jest poprawa...


I...?


1. Czy proc AMD i graf Intel to złe połączenie?


Pytanie do działu Hardware, wykaz dokładnej specyfikacji sprzętowej i raporty z konfiguracją sprzętu.


2. Mam dwa systemy... 64 bit i 32 bit...wiem że to źle wpływa na wydajność a więc jak się dowiedzieć na której partycji jest windows 32 bit i jak go usunąć?


Nie rozumiem o co Ci chodzi z wydajnością, ani podwójnym systemem. Tu analizowany system to Windows x64 i spod tego systemu jest widoczny następujący układ partycji:

==================== Drives ================================

Drive c: () (Fixed) (Total:97.56 GB) (Free:13.23 GB) NTFS
Drive d: () (Fixed) (Total:416.02 GB) (Free:318.54 GB) NTFS
Drive e: () (Fixed) (Total:417.84 GB) (Free:300.59 GB) NTFS

==================== MBR & Partition Table ==================

========================================================
Disk: 0 (MBR Code: Windows 7 or 8) (Size: 932 GB) (Disk ID: 2125B63E)
Partition 1: (Active) - (Size=100 MB) - (Type=07 NTFS)
Partition 2: (Not Active) - (Size=98 GB) - (Type=07 NTFS)
Partition 3: (Not Active) - (Size=416 GB) - (Type=07 NTFS)
Partition 4: (Not Active) - (Size=418 GB) - (Type=07 NTFS)


Ukryta aktywna 100MB to partycja z plikami startowymi systemu ("Zastrzeżone przez system"), a widoczne C zajmuje Windows x64. Objaśnij dokładnie o co Ci chodzi z Windows x86 i gdzie go widzisz, że wiesz iż jest.


.

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu.


#10
Jayix

Jayix

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 21 postów

No mam dwa systemy na dwóch różnych partycjach, chciałbym usunąć ten 32 bit ponieważ go nie uzywam....jak sprawdzić na któej on jest i jak go usunąć nie tracą danych z partycji?



#11
picasso

picasso

    Administrator

  • Administratorzy
  • 29446 postów
  • Skąd:Holandia
Ale się Ciebie pytam, gdzie Ty go widzisz / skąd wiesz że jest obecny. Na razie z logów wynika, że jest ukryta partycja startowa dzielona między oba systemy (tej nie wolno w ogóle ruszyć), C zajmuje Windows x64, czyli na D lub E powinny być komponenty Windows x86 do ręcznej kasacji takie jak:

X:\Documents and setting (link symboliczny)
X:\Program Files
X:\ProgramData
X:\Recovery
X:\Windows
X:\Users

Na wszelki wypadek dodaj jeszcze log z ListParts.


.

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu.


#12
Jayix

Jayix

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 21 postów

eeeh,,,,mam jeszcze jedno pytanie, jak usunąć tego pier*****o ESETA.......To jest największe gó**o jakie kiedykolwiek widziałem, wszystko mi poblokowało....



#13
morte5

morte5

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 7 postów
Na takich ludzi szkoda tylko czasu i się odechciewa..
Weź sobie poczytaj przyklejone tematy to będziesz wiedział jak to odinstalować i odpowiadaj na zadane pytania.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych