Skocz do zawartości

Problem z Alcohol 52


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z alcoholem. Zawsze go używałam i wszystko było ok, ale nagle zaczęło mi wyskakiwać coś takiego: Załadowanie sterowników programu Alcohol nie powiodło się! Opcje emulacji i domyślny interfejs kontroli urządzeń nie będą dostępne! Odinstalowałam program i zainstalowałam jeszcze raz, ale problem nie zniknął. Męczę się już z tym od pewnego czasu i nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi. Wiecie jak rozwiązać ten problem? I na początku

 zaznaczam, że jestem całkiem zielona jeśli chodzi o takie sprawy :(

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Załadowanie sterowników programu Alcohol nie powiodło się! Opcje emulacji i domyślny interfejs kontroli urządzeń nie będą dostępne! Odinstalowałam program i zainstalowałam jeszcze raz, ale problem nie zniknął.

 

W jaki sposób Alcohol deinstalowałaś? Ponów jeszcze raz próbę: odinstaluj program, następnie odinstaluj sterownik SPTD za pomocą narzędzia SPTDinst, zresetuj system: KLIK. Dopiero po tak ukończonym procesie bierz się za ponowną instalację Alcohola.

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Na początek usuń śmieci, źle wyczyszczone adware oraz szczątki. W spoilerze instrukcje. Dopiero po ich usunięciu zajmij się sprawami Alcohola.

 

 

 

1. Przez Panel sterowania odinstaluj adware eSafe Security Control 1.0.0.2359, Search Assistant 1.74.

 

2. Wyczyść Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Reset nie naruszy zakładek i haseł.

 

3. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:Files
C:\ProgramData\InstallMate
C:\ProgramData\Tarma Installer
C:\ProgramData\StarApp
C:\Program Files\Common Files\337
C:\Users\Paulina\AppData\Roaming\Desk 365
C:\Users\Paulina\AppData\Roaming\eIntaller
C:\Users\Paulina\AppData\Roaming\HoolappForAndroid
C:\Users\Paulina\AppData\Local\Google