Skocz do zawartości

Witamy na forum Fixitpc.pl
Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się - w przeciwnym wypadku zarejestruj konto. Rejestracja jest darmowa, prosta i umożliwia pełny dostęp do funkcji forum.
Zdjęcie

Sklep nie instaluje aplikacji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1
lasek89

lasek89

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 2 postów
Witam chciałbym się dowiedzieć jaki może byc problem gdyż po wejsciu w opcje "SKLEP" w Windows 8 i wybraniu aplikacji do zainstalowania wyświetla się komunikat " Nie można ukończyć zakupu , wystąpił problem i nie udalo sie ukończyć Twojego zakupu" wczoraj jeszcze wszystko działało... i druga sprawa wchodząc w zakładke logowania klikam zaloguj i nic się nie dzieje... a gdy chce przelączyć na konto microsoft w opcjach użytkownia pisze ze operacja się nie powiodła... ( wczoraj wszystko działało bez probelmu" Jest ktoś w stanie pomoc w sprawie , jak tak to z góry dziekuję ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych