Skocz do zawartości

Witamy na forum Fixitpc.pl
Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się - w przeciwnym wypadku zarejestruj konto. Rejestracja jest darmowa, prosta i umożliwia pełny dostęp do funkcji forum.
Zdjęcie

Strona startowa V9 jak ją usunąć?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1
mati12387

mati12387

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 2 postów
Witam
W innym temacie widziałem jak usunąć stronę startową która pomimo odinstalowania w panelu sterowania uporczywie się pojawia.
Jestem całkowicie nowy na tym forum i w ogóle w takich tematach. Zrobiłem raporty w OTLu według instrukcji, mam system 64bitowy.
Jeżeli jest to możliwe to proszę o pomoc bo straszliwie mnie to wkurza.
Tylko zrobiłem jedną rzecz bo czytałem tamtego posta http://www.fixitpc.p...unac-v9-portal/
i postępowałem jak sprawa tłumaczona jest tamtemu gościowi i kurcze nie wiem czy nie zrobiłem coś źle bo postąpiłem tak jak jemu to było tłumaczone i w OTLu i później wpisałem:

hklm\software\clients\startmenuinternet|command /rs
hkcu\software\clients\startmenuinternet|command /rs
ustawiłem wszystko jak tam było napisane i dałem skanuj ale później dopiero dotarło do mnie że przecież każdy ma inaczej skonfigurowany komputer gdzie indziej po instalowane programy i może mieć wszystko inaczej, ale było już za późno a jeden log się zmienił. Będzie dało się coś z tym zrobić??

Użytkownik picasso edytował ten post 26-09-2012 - 18:46
Zbędne załączniki usunięte. //picasso


#2
Landuss

Landuss

    Moderator

  • Moderatorzy
  • 7315 postów
Logi z OTL są źle zrobione, na nieprawidłowych ustawieniach. I nie wzoruj się na tamtym temacie. Obecnie V9 już w takiej wersji jak tam nie występuje i nie dodaje tych wpisów w ścieżce dostępu do pliku startowego przeglądarki.

Jeszcze raz wykonaj logi - uruchom OTL, wszystkie opcje Ustaw na "Użyj filtrowania", zaptaszkuj opcję "Pomiń pliki Microsoftu" oraz ustaw "Pliki młodsze niż 30 dni".

#3
mati12387

mati12387

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 2 postów
Zrobiłem mam nadzieje że teraz jest dobrze.

Załączone pliki

  • Załączony plik  Extras.Txt   35.69 KB   36 Ilość pobrań
  • Załączony plik  OTL.Txt   188.05 KB   55 Ilość pobrań


#4
Landuss

Landuss

    Moderator

  • Moderatorzy
  • 7315 postów
1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

:OTL
IE - HKU\S-1-5-21-302822950-2560111836-3072577246-1000\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = "http://search.v9.com/web/?q={searchTerms}"
IE - HKU\S-1-5-21-302822950-2560111836-3072577246-1000\..\SearchScopes\{33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86}: "URL" = "http://search.v9.com/web/?q={searchTerms}"
IE - HKU\S-1-5-21-302822950-2560111836-3072577246-1000\..\SearchScopes\{AD22EBAF-0D18-4fc7-90CC-5EA0ABBE9EB8}: "URL" = "http://www.daemon-search.com/search/web?q={searchTerms}"
O2 - BHO: (no name) - {602ADB0E-4AFF-4217-8AA1-95DAC4DFA408} - No CLSID value found.
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (DAEMON Tools Toolbar) - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Toolbar\DTToolbar64.dll File not found
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - No CLSID value found.
O3:64bit: - HKU\S-1-5-21-302822950-2560111836-3072577246-1000\..\Toolbar\WebBrowser: (DAEMON Tools Toolbar) - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Toolbar\DTToolbar64.dll File not found

:Files
C:\Users\Sylwia i Mateusz\AppData\Local\Temp*.html

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Default_Page_URL"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="about:blank"
[HKEY_USERS\S-1-5-21-302822950-2560111836-3072577246-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Default_Page_URL"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-21-302822950-2560111836-3072577246-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="about:blank"
[HKEY_USERS\S-1-5-21-302822950-2560111836-3072577246-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules]
"{06583046-165D-4FE0-A724-E7DFFDB7EA43}"=-
"{27CF7789-783D-4A9F-BE34-69C3B9CBD668}"=-
"{598104EF-C316-49A9-BB66-113E8F237649}"=-
"{62BFD8F2-CFEA-4B36-97C1-D42E6521F01A}"=-
"{68E423D5-558A-4820-98E0-091911D46739}"=-
"{9299A0DE-0A61-4FBC-BA67-38692FF85164}"=-
"{D7B29B32-E3DB-4CD2-9E15-27A1037C1DA8}"=-
"{F831226C-FA6C-41B2-8E84-C6E1A82D520E}"=-

:Commands
[emptytemp]


Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.



Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

2. Przez Panel sterowania odinstaluj: RelevantKnowledge

Otwórz Google Chrome i wejdź do Opcji, w Rozszerzeniach odmontuj RelevantKnowledge

3. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete

4. Usuń skróty przeglądarek z pulpitu, na których jest problem z V9 i utwórz je na nowo.

5. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras)

Użytkownik picasso edytował ten post 25-10-2012 - 03:23
25.10.2012 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych