Skocz do zawartości

Nie działają przeglądarki internetowe


tol

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Logi nie wskazują by była tutaj jakaś infekcja. Temat przesuwam do innego działu bo tutaj nie pasuje.

 

W kwestii problemu - uruchom komputer w trybie awaryjnym z obsługą sieci i sprawdź czy przeglądarki działają czy nie. Niewykluczone, że tu Norton może mieć coś do rzeczy. Sterowniki datowane na rok 2006(!). To jest pruchno i jak najszybciej będzie trzeba się tego pozbyć.

 

Tu firmowe narzędzie Norton Removal Tool do usuwania: https://www-secure.s...redirect_pubweb

Odnośnik do komentarza

Dziwne. Połączenie, wolne, bo wolne, ale jest i działa. A przynajmniej system może z niego korzystać. Zastanawia mnie wartość bramy domyślnej:

 

Konfiguracja interfejsu 3Connect
   DHCP wˆłączone:					    Nie
   Adres IP:						   188.28.116.149
   Prefiks podsieci:					    188.28.116.149/32 (maska 255.255.255.255)
   Brama domy˜lna:					  ?'<
   Metryka bramy:					   1
   Metryka interfejsu:					  25

 

Start -> Programy -> Akcesoria -> prawym na: Wiersz polecenia -> Uruchom jako administrator

Wpisz komendę netsh int ip reset reset.log i po jej wykonaniu uruchom ponownie komputer.

 

Możliwe, że później trzeba będzie od nowa skonfigurować połączenie z Internetem.

Odnośnik do komentarza

Wpisałem komendę, komputer ją wykonał. Dodatkowo odinstalowałem modem i cały program związany z połączeniem. Wszystko ponownie zainstalowałem, połączenie jest ale bardzo wolne. Wcześniej też korzystałem z tego połączenia i wszystko było w porządku. Problemy wystąpiły nagle, próbowałem tez wyłączyć zapory i antywirusy, ale jest bez zmian. Nie jest to wina dostawcy internetu, drugi komputer działa bez zarzutu. Proszę o pomoc, już nie wiem co robić.

Odnośnik do komentarza

Odinstaluj.

 

A co do klucza: kliknij Windows + R, wpisz regedit i w otwartym oknie Edytora rejestru przejdź do klucza HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip. Wybierz Plik -> Eksportuj.... Z rozwijanej listy Zapisz jako typ wybierz Pliki tekstowe (*.txt), podaj lokalizację i kliknij Zapisz, a potem stworzony plik dołącz jako załącznik do posta.

Odnośnik do komentarza

Tak, na drugim komputerze internet działa bez problemów, połączenie jest bardzo szybkie. Dostawca internetu sprawdził łącze i wszystko jest prawidłowo.

Sprawdziłem ustawienia modemu, są takie same na dwóch komputerach, czyli nie jest to problem połączenia. Coś spowalnia transfer danych.

Nigdy się nie spotkałem z takim problemem, proszę o pomoc jeżeli ktoś wie o co chodzi.

Odnośnik do komentarza

Z właściwości połączenia usuń statyczne ustawienia DNS. Ustaw dynamiczne uzyskiwanie adresów DNS. Połączenie 3Connect wprowadza sobie własne:

 

O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{6F6A5EFE-1100-459F-AAA5-08BA4F10DDFC}: NameServer = 217.171.132.1 217.171.132.1
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{94168926-7B6F-4EBF-A55F-FCB9ACD2D732}: DhcpNameServer = 217.172.224.160 80.244.140.241 89.228.6.43

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...