Skocz do zawartości

Witamy na forum Fixitpc.pl
Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się - w przeciwnym wypadku zarejestruj konto. Rejestracja jest darmowa, prosta i umożliwia pełny dostęp do funkcji forum.
Zdjęcie

Nie działają przeglądarki internetowe


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1
tol

tol

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 19 postów
Mam problem z przeglądarkami internetowymi Internet Explorer Firefox. Jest połączenie internetowe ale żadna przeglądarka nie otwiera stron. Komunikat nie odnaleziono serwera. Zrobiłem skanowanie ComboFix wygenerowany log, skanowanie Kaspersky TDSS Killer nic nie wykryło. Załączam log z ComboFix.
Program operacyjny Vista 32-bitowa.

Załączone pliki



#2
Landuss

Landuss

    Moderator

  • Moderatorzy
  • 7315 postów
Przede wszystkim nie o taki log nam tutaj chodzi. Zastosuj się do zasad działu i sporządź raporty z OTL + Gmer

#3
tol

tol

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 19 postów
Załączam prawidłowe raporty.

Załączone pliki

  • Załączony plik  OTL.Txt   69.75 KB   88 Ilość pobrań
  • Załączony plik  Extras.Txt   34.69 KB   58 Ilość pobrań
  • Załączony plik  GMER.txt   6.63 KB   50 Ilość pobrań


#4
Landuss

Landuss

    Moderator

  • Moderatorzy
  • 7315 postów
Logi nie wskazują by była tutaj jakaś infekcja. Temat przesuwam do innego działu bo tutaj nie pasuje.

W kwestii problemu - uruchom komputer w trybie awaryjnym z obsługą sieci i sprawdź czy przeglądarki działają czy nie. Niewykluczone, że tu Norton może mieć coś do rzeczy. Sterowniki datowane na rok 2006(!). To jest pruchno i jak najszybciej będzie trzeba się tego pozbyć.

Tu firmowe narzędzie Norton Removal Tool do usuwania: https://www-secure.s...redirect_pubweb

#5
tol

tol

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 19 postów
Uruchomiłem komputer w trybie awaryjnym z obsługą sieci, przeglądarki nie działają i nie ma połączenia z siecią. W trybie normalnym jest połączenie, łączę się z siecią przez modem telefoniczny usb, dostawcą jest sieć komórkowa.

#6
DawidS28

DawidS28

    Moderator

  • Moderatorzy
  • 4739 postów
Wykonaj log (z trybu normalnego):
http://www.fixitpc.p...iguracji-sieci/
// When I wrote this, only God and I understood what I was doing.
// Now, God only knows.

#7
tol

tol

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 19 postów
Zrobiłem log.

Załączone pliki



#8
DawidS28

DawidS28

    Moderator

  • Moderatorzy
  • 4739 postów
Dziwne. Połączenie, wolne, bo wolne, ale jest i działa. A przynajmniej system może z niego korzystać. Zastanawia mnie wartość bramy domyślnej:

Konfiguracja interfejsu 3Connect
    DHCP wˆłączone:					    Nie
    Adres IP:						   188.28.116.149
    Prefiks podsieci:					    188.28.116.149/32 (maska 255.255.255.255)
    Brama domy˜lna:					  ?'<
    Metryka bramy:					   1
    Metryka interfejsu:					  25

Start -> Programy -> Akcesoria -> prawym na: Wiersz polecenia -> Uruchom jako administrator
Wpisz komendę netsh int ip reset reset.log i po jej wykonaniu uruchom ponownie komputer.

Możliwe, że później trzeba będzie od nowa skonfigurować połączenie z Internetem.
// When I wrote this, only God and I understood what I was doing.
// Now, God only knows.

#9
tol

tol

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 19 postów
Wpisałem komendę, komputer ją wykonał. Dodatkowo odinstalowałem modem i cały program związany z połączeniem. Wszystko ponownie zainstalowałem, połączenie jest ale bardzo wolne. Wcześniej też korzystałem z tego połączenia i wszystko było w porządku. Problemy wystąpiły nagle, próbowałem tez wyłączyć zapory i antywirusy, ale jest bez zmian. Nie jest to wina dostawcy internetu, drugi komputer działa bez zarzutu. Proszę o pomoc, już nie wiem co robić.

#10
DawidS28

DawidS28

    Moderator

  • Moderatorzy
  • 4739 postów
Wyeksportuj jako TXT klucz rejestru HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip i załącz na forum.

Odinstalowałeś Nortona?
// When I wrote this, only God and I understood what I was doing.
// Now, God only knows.

#11
tol

tol

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 19 postów
Proszę o dokładniejsze instrukcje dotyczące TXT, z Nortona mam tylko Internet Security.

#12
DawidS28

DawidS28

    Moderator

  • Moderatorzy
  • 4739 postów
Odinstaluj.

A co do klucza: kliknij Windows + R, wpisz regedit i w otwartym oknie Edytora rejestru przejdź do klucza HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip. Wybierz Plik -> Eksportuj.... Z rozwijanej listy Zapisz jako typ wybierz Pliki tekstowe (*.txt), podaj lokalizację i kliknij Zapisz, a potem stworzony plik dołącz jako załącznik do posta.
// When I wrote this, only God and I understood what I was doing.
// Now, God only knows.

#13
tol

tol

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 19 postów
Przesyłam TXT, Nortona nie mogę odinstalować komputer wyświetla błąd nie można odnaleźć określonego modułu.

Odinstalowałem wszystkie pliki Nortona za pomocą Norton Removal Tool. Internet cały czas jest ale połączenie jest bardzo wolne.Przeglądarki dalej nie działają.

Załączone pliki

  • Załączony plik  txt.txt   35.78 KB   55 Ilość pobrań


#14
DawidS28

DawidS28

    Moderator

  • Moderatorzy
  • 4739 postów
W wyeksportowanym pliku wszystko normalnie. Nie widzę przyczyny.
// When I wrote this, only God and I understood what I was doing.
// Now, God only knows.

#15
tol

tol

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 19 postów
Komputer jest w porządku, problem może być ze strony dostawcy internetu?

#16
DawidS28

DawidS28

    Moderator

  • Moderatorzy
  • 4739 postów
Ale mówisz że na innym komputerze działa, tak?
// When I wrote this, only God and I understood what I was doing.
// Now, God only knows.

#17
tol

tol

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 19 postów
Tak, na drugim komputerze internet działa bez problemów, połączenie jest bardzo szybkie. Dostawca internetu sprawdził łącze i wszystko jest prawidłowo.
Sprawdziłem ustawienia modemu, są takie same na dwóch komputerach, czyli nie jest to problem połączenia. Coś spowalnia transfer danych.
Nigdy się nie spotkałem z takim problemem, proszę o pomoc jeżeli ktoś wie o co chodzi.

#18
tol

tol

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 19 postów
Odświeżam temat, nadal nie znalazłem rozwiązania problemu. Czy ktoś wie jak to naprawić, próbowałem już wszystkiego. Połączenie jest ale bardzo wolne, zainstalowałem od nowa modem i jest bez zmian.

#19
DawidS28

DawidS28

    Moderator

  • Moderatorzy
  • 4739 postów
Daj nowe logi z OTL i Net-log. Przejrzę jeszcze raz, może coś się zmieniło, a może czegoś nie zauważyłem.
// When I wrote this, only God and I understood what I was doing.
// Now, God only knows.

#20
tol

tol

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 19 postów
Załączam nowe logi.

Załączone pliki

  • Załączony plik  OTL.Txt   60.02 KB   47 Ilość pobrań
  • Załączony plik  Extras.Txt   32.19 KB   48 Ilość pobrań
  • Załączony plik  GMER.txt   5.92 KB   44 Ilość pobrań
  • Załączony plik  net-log.txt   96.17 KB   41 Ilość pobrań





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych